سالروز حماسه 9 دی ماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، گرامی باد.

میلاد حضرت عیسی مسیح مبارک باد.
سالروز میلاد با سعادت شیرزن کربلا، عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) و روز پرستار بر تمامی شیعیان جهان مبارک باد.

پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی اقبالیه به مناسبت حماسه 9 دی ماه

مهران اکبرپور شهردار و جلال جوادی رئیس شورای اسلامی اقبالیه به مناسبت نهم دی ماه روز بصیرت ملت غیور ایران اسلامی پیام مشترکی صادر نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی اقبالیه

متن پیام به شرح ذیل می باشد.
حماسه بزرگ ۹دی ماه ۱۳۸۸ ضامن تجلی هویت و ماهیت انقلاب اسلامی و بصیرت ملت هوشیار ایران در صحنه های سرنوشت ساز تاریخی است، حرکتی آگاهانه و عالمانه در مقابل توطئه های خطرناک و فتنه آفرینانی که توسط دولت های استکباری و صهیونیستی مورد حمایت و مدیریت قرار می گرفت و ملت فهیم و آگاه ایران با حضور تاریخی خود با آرمان هایی برگرفته از اسلام ناب و با ایستادگی بر اصول و ارزش های انقلابی صحنه شکست و رسوایی را برای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی رقم زد.
دراین روز، بصیرت و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی درنگاه جهانیان برجسته شد و دشمنان قسم خورده این انقلاب دانستند سد محکمی درمقابل آنها قرار گرفته که توانایی نفوذ درآن را ندارند.
بی شک رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخنثی کردن توطئه از پیش طراحی شده دشمن نقش اساسی و راهبردی داشت و امروز ایران عزیز اسلامی در پرتو ولایت فقیه به سوی قله های پیشرفت وتعالی درحرکت است.
با گرامیداشت حماسه نهم دی، بار دیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق نموده و با ابراز انزجار از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی اعلام می داریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

مهران اکبرپور  شهرداراقبالیه

جلال جوادی رئیس شورای اسلامی اقبالیه

 

Skip to content