فرارسیدن مام محرم ایام سوگواری سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) را تسلیت می گوییم.

عید کمال دین، سالروز اتمام نعمت وهنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علیه السلام بر شیعیان وپیروان ولایت خجسته باد.
هفته دفاع مقدس گرامی باد

پیام تسلیت شهردارواعضای شورای اسلامی شهراقبالیه به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سیدوسالارشهیدان اباعبدا…الحسین(ع)

متن پیام به شرح ذیل می باشد

بار دیگر بانگ قافله ایثار و شهادت به قافله‌سالاری  سیدالشهداء(ع) به گوش می‌رسد و اگر نیک بنگریم خواهیم دید که بیرق کاروان عشق و خون و جانبازی به علمداری ابوالفضل‌العباس(ع) در آسمان نینوا  به اهتزاز در آمده است. جان‌ها پس از قرن‌ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست و همانگونه که حضرت ختمی‌مرتبت(ص) فرموده‌اند: از شهادت حسین(ع) در دل‌های مؤمنان شعله‌ای فروزان است که هرگز به خاموشی نخواهد گرایید.

فرارسیدن ایام خونبار کربلا دیگر بیابانی تفتیده در سرزمین عراق نیست؛ اینک کربلا سرزمینی به بزرگی آفاق و انفس است؛ کربلا منزلگاه همه‌ی کسانی است که تازیانه‌ی جور و شرک زمانه بر گُرده‌هایشان زخم نهاده و قبله‌گاه تمام انسان‌های آزاده‌ای است که تقدیر جهان را حرکت به سوی نور و روشنی و قیام علیه ظلمت و تاریکی می‌دانند و بر این حقیقت ایمان دارند که میراث حکومت جهان عاقبتْ متعلق به حکومت صالحان و اولیاء راستین الهی خواهد بود .و اکنون بحمدالله  جمهوری اسلامی ایران به پرچمداری مقام عظمای  ولایت فقیه، یگانه منادی حکومت صالحان و استقرار عدالت و امنیت جهانی زیر سایه حاکمیت الهی است و الگوی نظام اسلامی در این مسیر بی‌تردید نهضت خونبار عاشوراست.

فرا رسیدن ماه محرم ماه سوگواری سید و سالار شهیدان 

حضرت ابا عبدالله الحسین (ع )به همه عاشقان سیدالشهداء(ع)به بویژه شهروندان شهراقبالیه تسلیت باد.

 

Skip to content