روز مجلس شورای اسلامی گرامی باد
روز جهانی معلولان، یادآور عزم ملی جهت برابرسازی فرصت‌ها و رفع مشکلات فراروی افراد دارای معلولیت برای ساخت جهانی بهتر پس از کروناست.

‍ رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اقبالیه، روز دانشجو را تبریک گفتند.

به گزارش روابط شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: متن پیام بدین شرح است.

فرا رسیدن شانزدهم آذر، روز دانشجو را به همه دانشجویان و اصحاب علم و اندیشه که امروز آینده ساز و فردا چهره پرداز ایران اسلامی هستند، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

اینک فرصت را غنیمت شمرده و به روان پاک سه شهید راه ایستادگی در مقابل استعمار و استبداد، که خونشان در صحن دانشگاه ریخت و یادشان در ذهن دانشگاه ماند، درود می فرستیم.

امروزه دانشجویان عزیز ما با تکیه بر قدرت بی نهایت علم (توأم با ایمان)، مسیر تولید علم و بومی سازی دانش را می پیمایند و روز به روز کشور عزیزمان را به قله دانش و انسانیت نزدیک تر می سازند. تلاش دانشجویان توانمند ایرانی که علیرغم همه کاستی ها و برخی تنگ نظری ها همچون ستاره ای در آسمان علم جویی، آزادی خواهی و ظلم ستیزی می درخشند ستودنی و مبارک است .

اکنون لازم می دانیم تا یاد و خاطره همه شهدای دانشجو  بویژه سه شهید روز دانشجو و شهدای هسته ای کشور را گرامی داشته و برای همه دانشجویان به خصوص دانشجویان فهیم شهر اقبالیه، آرزوی موفقیت روزافزون در عرصه علم و ایمان از درگاه خداوند سبحان،
خواستاریم.

Skip to content