ستاره‌ایی بدرخشید و ماه مجلس شد.دل رمیده‌ی ما رو انیس و مونس شد.

یا مقلب القلوب و الابصار
فرارسیدن اعیاد شعبانیه بر تمام محبان گرامی باد.

پیام تبریك مشترک سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت مبعث رسول اكرم (ص)

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه:متن پیام : به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

? 27رجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام، گل سرسبد بوستان هستى، پیام آور رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یکی از روزهای بزرگ خداست.
? روز مبعث ، روز تکوین آیه های رسالت و روز تجلی رحمت الهی است در این روز باران نور،دستان خسته تاریخ را روشن کرد و طلیعه ایمان بر بلندای انسانیت درخشید.
? آن هنگام که رسول اکرم(ص) پیامبر گرانقدر اسلام، از سوی خداوند متعال به پیامبری برگزیده شد، خردگرایی و معنویت بر خرافه گرایی و جهل برتری یافت و بشریت از بند اسارت نفسانیات و شرارت به درآمد. مبعث هنگامه بلوغ کرامت است و نقطه پایانی بر شرک و خرافه و بت پرستی است.

?امروز جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام با انقلابی که با هدایت و سکان دارای رهبری تربیت یافته در مکتب پیامبر(ص) ، به وقوع پیوست و متولد شد ، در جهت حفظ و ارتقاء ارزش های با دشمنان انسانیت و همه ستمگران جهان مبارزه می کند و رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب بر حق امام عصر (عج) پرچمدار ترویج آموزه های بعثت و آشنایی بشریت با این مبانی الهی است
? فرا رسیدن این عید بزرگ را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سرتاسر جهان به ویژه مردم شریف و متدین اقبالیه تبریک عرض نموده و  از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را مسئلت داریم.

Skip to content