شب قدر، تجلی‌گاه میعاد انسان با خداوند است

میلاد دومین اختر تابتاک آسمان ولایت مبارک
روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات مبارک باد

پیام تسلیت سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت لیالی قدر و شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: متن پیام به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

شب قدر، تجلی‌گاه میعاد انسان با خداوند است، بزرگترین سند امامت و تداوم آن در طول زمان است. شبی است که خورشید فروزان حیات امام علی (ع)،در افق روز نوزدهم رمضان سال چهلم هجری در آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشیر مسموم نفاق و کین، فرق انسان عدالت و گستری را شکاف که برترین خلق پس از رسول خدا(ص) بود. آنان که می خواستند نور خدا را خاموش کنند، می‌دانستند که اراده الهی، در مانایی علی (ع) استوار است و می بینیم که همچنان، کردار و گفتار امام مومنان چراغ راه مردان خدا و حق جویان و یکتاپرستان جهان است.

اینک که در شب های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ مرد تاریخ حضرت علی (ع) زیر باران رحمت «لیله القدر» می ایستیم تا جان هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می گویند از هزار ماه برتر است دست یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسه‌های آن راهی نیست.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و شهادت مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب (ع) را به همه شیعیان مکتبش به ویژه مردم شریف و عزیز شهر اقبالیه تسلیت عرض نموده و توفیق درک شب قدر، آموزش گناهان را از خداوند منان خواستاریم.

Skip to content