فرارسیدن اعیاد شعبانیه بر تمام محبان گرامی باد.

ستاره‌ایی بدرخشید و ماه مجلس شد.دل رمیده‌ی ما رو انیس و مونس شد.
‍ پیام تبریک مشترک سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: متن پیام بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم
در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان المعظم، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خدا جویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینة النجاة، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.
نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و گزینش میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه‌ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

اگر انقلاب خونرنگ اسلامی ایران از دریای زلال ایثار، گذشت، همت و مردانگی کربلا سرچشمه گرفته است، بدون شک پاسداران فداکار و جانبازان جان بر کف نیز تجلی همین مشی و منش بوده و هستند و در روزهای پس از ۲۲ بهمن ۵۷، و در تمام عرصه های نبرد حق علیه باطل، حافظ و مدافع مرزهای عقیدتی نظام بوده اند.

امسال در گرامیداشت روز پاسدار یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را که در میادین حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند گرامی می داریم و برای کلیه نیروهای مسلح و پاسداران و سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند تقدیر و تشکر می کنیم.

اینجانبان فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه و سقای تشنه لب دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان و علی الخصوص خانواده این عزیزان پر افتخار میهن اسلام تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توام با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت داریم.

Skip to content