هفته دفاع مقدس گرامی باد

فرارسیدن مام محرم ایام سوگواری سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) را تسلیت می گوییم.
7مهر روز آتش نشانی و ایمنی گرامی باد.

پیام تبریک مشترک شهردار ورییس شورای اسلامی شهراقبالیه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
بسم الله الرحمن الرحیم
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس‏ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می ‏درخشد. دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخارآفرینی مبارزات حق‏ طلبانه یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود. پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت ‏های رهبر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت‏ های آرمان گرا و ایدئولوژی جهانگیر شد.
دفاع مقدس ما در زمینه ‏های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و… توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زَند و تحلیل‏ های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد. این حادثه عظیم، بی ‏شک در یاد ملت بزرگ ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه ‏آفرینی را در نسل‏های بعد بر جای خواهد گذاشت.
سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد آور ایامی است که دشمن بعثی با وجود حمایت های استکبار جهانی در نبردی نابرابر قصد خذف انقلاب نوپا وشکوهمند ایران اسلامی را داشت اما با نصرت ویاری الهی ورهبری پیامبرگونه امام راحلمان ورشادت ، ایثار ومقاومت فرزندان خداجوی این مرزوبوم بویژه صبر واستقامت خانواده های معزز شهدا وپایمردی رزمندگان اسلام ، اندیشه پلید و شوم ستیزه جویان وتجاوز گران را زدود و محو کرد واذهان مردم دنیا را در حقانیت امت قهرمان ایران اسلامی اثبات نمود.
اینجانبان با گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل عظیم الشان وشهدای گرانقدر ،هفته دفاع مقدس را به رهبرمعظم انقلاب وفرمانده معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، ملت رشید ایران اسلامی ،مردم شهید پرور و مقاوم اقبالبه تبریک وتهنیت عرض می نماییم.

مهران اکبرپور شهرداراقبالیه
جلال جوادی
رییس واعضای شورای اسلامی اقبالیه

 

Skip to content