هفته قوه قضاییه گرامی باد

سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید گرامی باد.
پیام تبریک شهردارورئیس شورای اسلامی اقبالیه به مناسبت آغاز دهه کرامت

متن پیام مشترک شهردار ورئیس شورای اسلامی اقبالیه  به مناسبت هفته قوه قضاییه

به گزارش روابط عمومی اکبرپورشهرداروبیگدلی رئیس شورای اسلامی اقبالیه طی پیامی مشترک فرارسیدن هفته قوه قضاییه را  گرامی داشتن
متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفتم تیر، سالروز شهادت مظلومانه حضرت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از بهترین بندگان مخلص خدا، یاد آور یکی از تلخ ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است که با هدایت و طراحی دشمنان خارجی و همراهی دستهای آلوده عوامل و جریان کوردل نفاق رقم خورد.
شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادتشان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.
هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضایی کشور اسلامیمان و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی ، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر ، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه.
خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده و می نهند که صبغه ای الهی دارد و مسیر و حاصل تلاش شهیدان گلگون کفنی چون بهشتی مظلوم است.
اینجانبان با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش و هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندرکاران امر قضا  درشهراقبالیه، تبریک عرض نموده و موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این عزیزان آرزومندیم.
مهران اکبرپور               علی بیگدلی

شهرداراقبالیه          رئیس شورای اسلامی اقبالیه

Skip to content