سرپرست شهرداری،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه در پیامی میلاد با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفتند.

۲۰ فروردین، سالروز شهادت سید اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی گرامی باد.
29 فروردین روز ارتش گرامی باد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه:
در متن این پیام آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 امروزه در تقویم رسمی کشورمان سالروز تولد امام حسن مجتبی (ع) به‌عنوان روز اکرام نام‌گذاری شده تا مسلمانان و پیروان واقعی آن حضرت با الهام از مقتدای خود که الگویی از کرامت و بخشندگی بود، دست نیاز ایتام و نیازمندان را گرفته و در حد وسع و توان خود به کمک فقرا بشتابند.
پانزدهم رمضان سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) آسمان و زمین و هر آنچه در آن است غرقِ سرور و شادمانی است ؛ دل‌های عاشق و شیفته اهل‌بیت (ع) پذیرای میهمان پربرکتی از خاندان پاک رسالت و امامت است . حسن بن علی (ع) چشمه‌ای جوشان و خروشان از خورشید پرثمر و بابرکت ولایت است که در ماهی عزیز و باشکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک به مناسبت میلاد سراسر نور و سرور کریم اهل‌بیت آقا امام حسن مجتبی (ع) به همه هم‌وطنان شریف خصوصاً شهروندان ولایتمدار شهر اقبالیه، امیدواریم همگان بتوانیم از برکات این ماه به بهترین نحو بهره ببریم و خداوند متعال توفیق عبادات و بندگی بیشتر نه‌ فقط در این ماه ، بلکه در همه ایام سال را به همه ما عنایت فرماید.در پایان از درگاه الهی خواستاریم  هرچه زودتر شر این بلا و گرفتاری را از جامعه بشریت بزداید.
Skip to content