شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه طی پیامی میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را پیشگاه امام عصر(عج) و  عموم مسلمانان تبریک گفتند.

‍ پیام تبریك شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اكرم‌(ص)
۸ آبان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی گرامی باد.
متن پیام به شرح زیر است
وحدت و يكپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد بین موحدان و خداپرستان روى زمين، از تعاليم و آموزشهاى اساسى آيين اسلام  محمدی و از اصول فرهنگ قرآنى است. تاسی از آئین  اسلام باعث شده تا مقام معظم رهبری نیز همواره بر وحدت و همدلی در همه زمینه ها تاکید فرمایند و وظیفه همه مردم ایران نیز حفظ وحدت رویه و تبعیت از رهبر فرزانه نظام جمهوری اسلامی است.
 قرآن كريم يكى از عمده ‏ترين و سازنده ‏ترين اهداف رسالت رسول اكرم صلى الله عليه و آله را تاليف قلوب و ايجاد انس و تفاهم به جاى خصومت و دشمنى بيان مى‏دارد . ولادت حضرت محمد(ص) ، عطر دل انگیز ایمان را به مشام مشتاقان رساند و چشمه های جوشان معرفت را در سینه ها، جاری ساخت و  کویر جهل و تعصب را به بوستان مِهر و تفکر تبدیل نمود و جهانِ هستی را با وجود مبارک خود، منوّر کرد .همچنین در این پیام خجسته سالروز طلوع خورشید هدایت و ولادت صادق آل محمّد صلی الله علیه و آله را به تمام دوستداران معرفت و حقیقت تبریک گفتند.
هفدهم ربیع الاول سالروز طلوع خورشیدی دیگر از سلاله پاک رسول اللّه صلی الله علیه و آله  ومیلاد فرخنده ششمین امام معصوم علیه السلام می باشد که  این میلاد بزرگ و فرخنده را به تمام دوستداران اهل بیت علیه السلام تبریک و تهنیت گفته و امیدواریم که با بهره گیری کافی از مکتب سازنده آن ستارگان درخشان در راستای پاک سازی جسم و جان خود ازلوث پلیدی ها و گناهان گام، برداریم.
Skip to content