پیام تسلیت سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت فرارسیدن شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)

29 فروردین روز ارتش گرامی باد.
پیام تبریک سرپرست شهرداری اقبالیه به مناسبت نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها
همزمان با آغاز شب های قدر و فرا رسیدن شب ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت علی (ع) سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه با صدور پیامی ضمن یادآوری فضیلت این شب ها، شهادت مولای متقیان امیر مومنان علی (ع) را تسلیت گفتند.
✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه ؛ متن این پیام بدین شرح است:
شب های قدر فرصت مغتنمی است برای روزه داران و بندگان تا بار دیگر دل‌های خود را از آلودگی‌های گناه زدوده و لحظاتی را در سایه بندگی و عبودیت، به بازسازی درون و رسیدن به خلوص معنوی و توفیق توبه به درگاه الهی سپری کنند.
اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ حضرت علی (ع) زیر باران رحمت “لیله القدر” می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است دست ‌یابیم.
اینجانبان ضمن آرزوی توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق برای مردم مؤمن و شریف اقبالیه در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، ایام شهادت حضرت علی ابن ابی طالب (ع) را به تمامی هموطنان و عاشقان و سوگواران آن حضرت تسلیت و تعزیت می‌گوییم.
امید است که در پرتو پر فروغ کردار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن بزرگ مرد در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیقات روزافزون دست یابیم.
Skip to content