پیام رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار اقبالیه به مناسبت فرارسیدن شبهای قدر و ضربت خوردن علی (ع)

به مناسبت گرامیداشت روز شوراها
پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اقبالیه به مناسبت روز معلم

همزمان با آغاز شب های قدر و فرارسیدن شب ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت علی (ع) ، رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار اقبالیه با صدور پیامی ضمن یادآوری فضیلت این شب ها، شهادت مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) را تسلیت گفتند.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: متن این پیام بدین شرح است

شب های قدر فرصت مغتنمی است برای روزه داران و بندگان تا بار دیگر دل های خود را از آلودگی‌های گناه زدوده و لحظاتی را در سایه بندگی و عبودیت، به بازسازی درون و رسیدن به خلوص معنوی و توفیق توبه به درگاه الهی سپری کنند.

امام رضا (ع) در فضیلت این شب ها می فرمایند؛ « خداوند در شب قدر آنچه را که از این سال تا سال بعد پیش خواهد آمد؛ مقدر می فرماید از زندگی یا مرگ، از خوب یا بد ، پس آنچه خداوند در این شب مقدر می کند، به حتم واقع خواهد شد».

اینک در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده،با یاد بزرگ مرد تاریخ حضرت علی (ع) زیر باران رحمت «لیله القدر » می‌ایستیم تا جان هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می گویند از هزار ماه برتر است دست یابیم.

اینجانبان ضمن آرزوی توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق برای مردم مومن و شریف اقبالیه در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، ایام شهادت حضرت علی بن ابی طالب (ع) را به تمامی هموطنان و عاشقان و سوگواران آن حضرت تسلیت و تعزیت می گوییم.

امید است که در پرتو پرفروغ کردار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن بزرگ مرد در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیقات روزافزون دست یابیم.

Skip to content