هفته دولت و روزکارمند گرامی باد

آزادگان آبروی این ملت را حفظ کردند.
کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا

شهردار و رئیس شورای اسلامی در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به تمام کارمندان به ویژه کارمندان شهرداری اقبالیه تبریک گفتند.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اقبالیه: در این پیام آمده است.
هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بزرگواری است که هیچ گاه تلاش و همت آنها در عرصه خدمت به نظام اسلامی و مردم غیور و ولایتمدار این آب و خاک از اذهان بیرون نخواهد رفت، نام شهیدان والامقام رجایی ، باهنر و شهدای ترور عجین شده با طعم خدمت بی منت به محرومان، مستضعفان و نیازمندان در جامعه اسلامی،خدمتی که رنگ و بوی عشق به ملت، نظام و اسلام عزیز داشت و به همین خاطر این نام ها در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی با افتخار و بزرگی باقی و پایدار ماند.
 دوم تا هشتم شهریورماه به پاس خدمات ارزشمند شهدای دولت خصوصاً شهیدان رجایی و باهنر، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده تا به این بهانه ضمن ارج نهادن به خدمات این شهدای گرانقدر، به طور ویژه خدمات نظام اسلامی و خادمان مردم در دولت و ارگان‌های مختلف گرامی داشته شود.
 اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت خصوصاً شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد کشور به ویژه مجموعه خادمان مردم در مدیریت شهری اقبالیه تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت همگان در راستای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدای گرانقدر انقلاب را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنیم
 مهران اکبرپور شهردار
جلال جوادی رئیس شورای اسلامی اقبالیه
Skip to content