کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا

هفته دولت و روزکارمند گرامی باد
هفته دفاع مقدس گرامی باد.

پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای اسلامی والی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اقبالیه اکبرپور و رضایی با صدور پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ایام عزای حسینی را به کارکنان زحمتکش شهرداری و شهروندان فهیم و شهیدپرور اقبالیه تسلیت گفتند: متن پیام بدین شرح است.
 بسم الله الرحمن الرحیم
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
 محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم‌ ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه عاشورا، و حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند. آن اسوه های عشق و آزادگی که نام یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومتشان در تاریخ و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک‌ سیرتان قرار گرفت.
 محرم ماه آگاهی، ماه شکوفایی، ماه سوگواری و ماه عشق است محرم مدرسه عشق است که باید در آن درس آموخت. کربلا صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه پرشکوه جانبازی و شهادت طلبی است و امام حسین(ع) بهترین آموزگاری بود که عملاً آموخت تقوا، گوشه نشینی و عزلت از جامعه نیست بلکه موهبتی است که با بصیرت،  دانایی و ستیز دائم با هواهای نفسانی و مفاسد اجتماعی به دست می آید.
 اینجانبان در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی این مناسبت بزرگ و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) ، مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور اقبالیه تسلیت عرض می نماییم. و امید است با عنایت آن امام همام ادامه دهنده واقعی نهضت حسینی باشیم.
Skip to content