یا مقلب القلوب و الابصار

25 اسفند روز شهرداری گرامی باد.
ستاره‌ایی بدرخشید و ماه مجلس شد.دل رمیده‌ی ما رو انیس و مونس شد.

غلامرضا فرجی سرپرست شهرداری و محمدرضایی رئیس شورای اسلامی شهر با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را به تمام مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و ولایتمدار شهر اقبالیه تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اقبالیه: متن پیام به این شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخاب نوروز به عنوان آغاز سال جدید علاوه بر اینکه در محاسبات دقیق علمی و ریاضی استوار است، نشانه روح زیبا طلب، اعتدال جو و خوب ایرانی است.بهار یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می‌کند و انسان‌ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند. نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است که واژه‌هایی چون صله ارحام، تفکر، نوآوری، سرزندگی، پاکی، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینکه در اسرار آفرینش تامل و تعمق کنیم.

اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان‌های مشترک مان هستیم. نوروز که موسم زندگی و پیوند دل‌ها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش ، امید و دستیابی به کمال، لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست بر نداریم.

اینجانبان حلول سال نو را که جلوه ای از حکمت و رحمت بی مثال و قدرت بی بدیل خداوند متعال است محضر همه شما مردم فهیم؛ و با صفا، صمیمی، نجیب و وفادار شهرمان اقبالیه تبریک عرض نموده و امیدواریم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و احسن الحال برای همگان باشد. انشاالله

Skip to content