ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام رضا علیه اسلام مبارکباد.

رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب تسلیت باد.
سالگرد شهادت امام نهم حضرت جواد الأئمه را به تمامى شيعيان آن بزرگوار تسليت مى گوييم

شهردار و رئیس شورای اسلامی اقبالیه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیه والثناء را به مردم شریف اقبالیه و سراسر ایران تبریک گفتند.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اقبالیه اکبرپور و جوادی طی پیامی مشترک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضاعلیه آلاف تحیه و اثناء را به تمام مردم شریف اقبالیه و سراسر ایران تبریک گفتند.
متن پیام :
بسمه تعالی
یازدهمین روز ذیقعده مصادف است با میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رووف علی بن موسی الرضا علیه السلام که میزبانی از ایشان افتخاری است که نصیب مردم ایران شده است .مردمی که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش‌ها و آرمان های اسلامی بوده اند. این روزها میهن اسلامی مملو است از عطر جان فزای محبت و کرامت اهل بیت علیه السلام و این ایام مصادف شده با دهه کرامت ،آغاز آن میلاد خواهر امام مهربانی ها حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها وکریمه اهل بیت و در ادامه حضرت شاهچراغ بوده و پایان آن نیز با میلاد حضرت امام رضا علیه السلام است .ایران اسلامی مفتخر است به میزبانی از خاندان عصمت و طهارت و فرزندان با کرامت امام موسی کاظم ،حضرت معصومه سلام الله علیها، حضرت احمد بن موسی علیه السلام و حضرت رضا علیه السلام و در این ایام سرور و شادی حال و هوای معنوی و شورانگیزی جای جای نظام اسلامی را در بر گرفته است.
اینجانبان ضمن تبریک این ایام فرخنده به تمام دوستداران و عاشقان این امام همام، از خداوند منان برای همگان توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامت این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسئلت داریم.
مهران اکبرپور شهردار
جلال جوادی رئیس شورای اسلامی اقبالیه
Skip to content