جلسه راهبردی هماهنگی و برنامه ریزی در حوزه های درآمدی و همچنین ممیزی املاک سطح شهر برگزار شد
✍به گزارش پایگاه اطلاعرسانی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: اولین جلسه راهبردی هماهنگی و برنامه ریزی در حوزه های درآمدی و همچنین ممیزی املاک سطح شهر با حضور مهندس نوروزی شهردار، دکتر حیدری عضو شورای اسلامی شهر، معاون عمرانی ، معاون خدماتی شهری و مسئولین واحدهای حراست ، حقوقی ، اداری و مالی ، درآمد ، امور قراردادها ، شهرسازی ، اجرائیات ، انفورماتیک و فناوری اطلاعات ، ممیزی املاک و اصناف در سالن جلسات شهرداری برگزار شد. 🔻در ابتدای جلسه معاونين و مسئولین واحدهای شهرداری هر کدام جداگانه در خصوص مسائل مربوط به نحوه درآمدهای پایدار و دیگر مباحث همچون تولید آسفالت ، بهرهبرداری از واحدهای تجاری شهرداری ، ساماندهی و انتظام بخشی تابلوهای تبلیغاتی خیابان امام(ره) ، صدور مجوز ساخت و ساز ، ساماندهی وانت بارهای سطح شهر و غرفه های تجاری خروجی شهر پیشنهاداتی را ارائه نمودند. 🔻مهندس نوروزی درهمین خصوص گفت: ممیزی املاک سبب توزیع عادلانه خدمات به متقاضیان و صاحبان مشاغل و همچنین شناسایی املاک موجود در جهت افزایش منابع درآمدی و در نتیجه ارائه بهتر و بیشتر خدمات به شهر و شهروندان خواهد بود. 🔻نوروزی در این جلسه اشاره به اهمیت درآمد های شهرداری ونقش آنها در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهر کردند و با اشاره به مطالبات شهرداری گفتند: پیگیری مطالبات شهرداری یکی از اولویتهای کمیته درآمدی شهرداری است و ما با تمام تلاش در این خصوص فعالیت می کنیم. 🔻ایشان ضمن تاکید بر همفکری و تلاش جهت ارتقای بخش درآمدی و ارائه خدمات بهینه توام با تکریم ارباب رجوع، اظهار داشت: تمامی واحد ها باید همکاری و تلاش لازم را به منظور وصول مطالبات معوقه داشته باشند و در جهت تحقق آن از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده نمایند. 🔻شهردار اقبالیه با بیان اینکه اعضای کمیته درآمد ملزم هستند برای بهبود وضعیت مالی شهرداری، ایده و طرح درآمدی ارائه کنند گفت: نگاه ها در بحث درآمد زایی نباید به واحد خاصی معطوف شود باید تمامی واحدهای درآمدی به نوبه خود در این امر مبادرت نمایند.