تبریك سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

‍ پیام تبریک مشترک سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم
‍ پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر
سرپرست شهرداری ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه با انتشار پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به کارکنان خدوم شهرداری و شهروندان مومن و متدین اقبالیه تبریک گفتند.
 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: در متن پیام تبریک آمده است
ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی، مبارزه با نفس و تلاش برای درک هر چه بیشتر مفاهیم و معانی نیک انسانی و اخلاقی بار دیگر بر ما گذشت که در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۱ نیز تولدی دیگر را در زندگی معنوی و مادی خود تجربه کرده باشیم. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک بندگی خداوند را پیشه کردند و توشه‌ای از تقوا برگرفتند و آخرت خویش را آباد کردند.
عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای دور کردن گناه و پلیدی از دل‌ها و جان‌ها است؛ امید که بتوانیم به یاری خداوند متعال برکت یک ماه بندگی را در تمام سال حفظ کنیم.
اینجانبان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به همه مسلمین جهان، کارکنان شهرداری به ویژه شهروندان شهر اقبالیه، از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌کنیم.
Skip to content