روز مهندس گرامی باد.

پانزدهم رجب المرجب سالروز وفات شهادت گونه عقيله بني هاشم دردانه علي بن ابيطالب امام العارفين(ع) و خواهر گرانقدر سالار شهيدان و قمر منير بني هاشم عليهم السلام، حضرت زينب كبري سلام الله عليها را محضر مبارك امام زمان ارواحنا فداه و رهبري معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي(مدظله) و ملت قهرمان و دوستدار اهل بيت(ع) ايران زمين به ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار شهر اقبالیه تسليت عرض مي نمايیم.
پیام تسلیت سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه بمناسبت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: سرپرست شهرداری ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت روز مهندس پیامی به شرح زیر صادر کردند:
پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده، روز پاسداشت خودباوری ، خلاقیت ، ابتکار ، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.
مهندسی حوزه بسیار مهمی برای توسعه کشور است و شهرداری اقبالیه افتخار دارد همکاری های نزدیک و تنگاتنگی با این قشر فرهیخته دارد. در حوزه شهرداری و مدیریت شهری با تمامی مهندسان شاغل در قسمت های مختلف مانند فضای سبز، عمرانی ، و … تعامل و همکاری داریم.
فرصت را مغتنم می شماریم و این روز مهم را به همه مهندسان کارآمد و خلاق بویژه تمامی دوستان و همکاران خود در شهرداری اقبالیه و شهر تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم در سایه همت والای مهندسین بیش از پیش شاهد رشد و تعالی شهرمان باشیم.
Skip to content