سرپرست شهرداری،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه طی پیامی یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران پرتلاش و زحمت کش مجموعه شهرداری اقبالیه تبریک گفتند.

پیام تبریک سرپرست شهرداری اقبالیه به مناسبت نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها
‍ پیام تبریک مشترک سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: متن کامل پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
جایگاه کار و کارگر در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر عظیم الشأن اسلام دستان یک کارگر را می‌بوسد و می‌فرماید: “این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند”. سخن ارزشمند و حرکت زیبای پیامبر گرامی اسلام، نشانگر نهایت احترام و ادبی است که اسلام برای کارگر قائل است.
کارگرانی که عامل اصلی توسعه، شکوفایی اقتصادی و اقتدار هر کشور بوده و از ارکان اساسی محسوب می‌شوند.
کارگران همواره بازوی توانمند و موتور محرکه تولید و پویایی اقتصادی در کشور و پیام آور نشاط و سرزندگی به شمار می روند که با تلاش بی وقفه و بروز خلاقیت و نبوغ خود در عرصه کار و تولید صفحات زرین بی شماری را به تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده اند.
 اینجانبان فرصت را مغتنم شمرده و فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به همکاران ارجمند و خانواده گرامی آنان در مجموعه شهرداری تبریک و تهنیت عرض نموده و برای یکایک آنان عزت روز افزون از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نماییم.
Skip to content