سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه طی صدور پیامی، یازدهم شعبان سالروز ولادت جوان رعنای کربلا حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفتند.

پیام سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا
پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان
 سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه طی صدور پیامی، یازدهم شعبان سالروز ولادت جوان رعنای کربلا حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفتند.
 متن پیام به شرح ذیل می باشد:
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
جوانی، آغاز شکفتن است. جوانی، دنیای تحول است و جوان، کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت، قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است؛ پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: خداوند، جوانی را که جوانی خویش را در راه اطاعت خدای تعالی بگذراند، دوست دارد.
حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه ، با بصیرت و ولایت مدار ، الگویی شایسته برای جوانان است و جوانان ایران اسلامی به تأسی از نهضت عاشورا و حضرت علی اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند و به یمن برکت حضور همین جوانان بود که هیچ گزندی به ایران و انقلاب اسلامی نرسید و امروزه با تکیه بر همین جوانان شاهد رشد و بالندگی ایران اسلامی هستیم.
جوانان ایرانی امروز هم با لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمام قد در دفاع از کیان کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند و اجازه یاوه گویی به زورگویان جهان را نخواهند داد.
اینجانبان ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم خصوصا جوانان عزیز شهر اقبالیه ، میلاد خجسته و فرخنده حضرت علی اکبر(ع)، جوان تاریخ ساز عاشورا و روز جوان را تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی همه جوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت داریم.
امید است جوانان ولایت مدار شهر اقبالیه با روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف ، توسعه و عمران و آبادانی شهر اقبالیه گام بردارند.
✍ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه
Skip to content