مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند در شهرداری اقبالیه برگزار شد

پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند
پیام تبریک مشترک شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه:حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه: با تشریح اهداف انقلاب اسلامی و آرمانهای والای شهدا بویژه شهیدان “رجایی و باهنر” به ویژگی ها و رفتار سازمانی آنها اشاره کرد و افزود: آنچه که باعث جاودانگی نام شهیدان “رجایی و باهنر” در طول انقلاب اسلامی گردید؛ اخلاص و تلاش شبانه روزی آنها برای رشد و تعالی کشور بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی بخشی گفت:هفته دولت یادآور از جان گذشتگی ها و اخلاص در انجام وظایف اجتماعی است و با تاسی از الگوهای ارزشمندی چون شهیدان “رجایی و باهنر” و شهدای فداکار دولت می توانیم با همکاری و تلاش شبانه روزی و همدلی، نام شهر را پرآوازه کنیم.

در ادامه حجت الاسلام علی بخشی بیان کرد: هریک از ما در جایگاهی که قرار داریم اگر با خدا معامله کنیم پیروز خواهیم بود و در غیر این صورت اگر با خلق خدا معامله کنیم قطعا متضرر خواهیم شد.

وی افزود: امیرالمومنین (ع) می فرمایند: عزت نفس انسان در هر جایگاهی که هست باید حفظ شود. در دستگاه عدل الهی به مدرک و تحصیلات نگاه نمی شود و بندگی انسان در پیشگاه خداوند برای انسان کفایت می کند و این عالی ترین درجه ی عرفان یک انسان است.

وی افزود: هر شخصی در هر رده ی شغلی، باید عزت نفسش حفظ شود. بنابراین القاب و عناوین ماندگار نیست و نباید به آن ها دل بست، چیزی که باقی می ماند عزت و احترام است.

Skip to content