پیام تبریک رییس شورای اسلامی و شهردار اقبالیه به مناسبت پنجم اسفند روز مهندس

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اقبالیه و مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام محمد تقی جواد الائمه (ع)
پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار اقبالیه به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: علی بیگدلی رئیس شورای اسلامی و فرجی شهردار اقبالیه در پیامی فرارسیدن پنجم اسفندماه روز مهندس را تبریک گفتند؛ متن پیام به شرح ذیل صادر شد.

پنجم اسفند ماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین ، خواجه نصرالدین طوسی ، روز ملی مهندس نامگذاری شده است. همان شخصیتی که باید از وی به عنوان پایه گذار عصر نوین علم و تکنولوژی ایرانی نام برد.

مهندس در اندیشه و تاریخ ارزنده ایران اسلامی یادآور و تداعی کننده ابتکار، نوآوری و خلاقیت است زمینه ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور خواهد بود و شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست. مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از توانمندی های خود در عرصه های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

اینجانبان پنجم اسفند ماه، روز ملی مهندس را به جامعه مهندسی کشور به خصوص همکاران متعهد و خدمتگزار خود در شهرداری اقبالیه ، شورای اسلامی و شهر اقبالیه تبریک عرض نموده و امیدواریم در سایه همت والای مهندسین این مرز بوم بیش از پیش شاهد رشد و تعالی معماری اصیل اسلامی _ ایرانی همگام با معماری نوین جهانی باشیم.

Skip to content