پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت ولادت حضرت زهرا ( س ) و روز زن  

پیام سرپرست شهرداری ، رئیس و اعضای شورای شهر اقبالیه ” به مناسبت روز هوای پاک”
دهه فجر انقلاب اسلامی
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه در روز ولادت ریحانه النبی زهرای اطهر (س) پیامی تبریک صادر نمودند.
متن کامل پیام به شرح ذیل است:
میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.
حضرت فاطمه زهرا (س)عطیه ای الهی است که درکِ ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست، جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می ستاند.
شایسته است که زندگی سراسر نورانیت این اسوه همه اعصار و قرون را به دقت بنگریم و آموزه های آن را در زندگی به کار بندیم.
اینجانبان این عطیه الهی و روز زن را به تمامی همکاران ارجمند خصوصاً بانوان محترمه ای که هم در سنگر خانه و خانواده و هم در محیط اداره به خدمت مشغولند تبریک عرض می نماییم و از خداوند متعال می طلبم که گام های پسین را قرین پویایی و پایایی بدارد و در حرکت بسوی تعلیم و تربیت، سیره جاودانه ی حضرت صدیقه کبری را سرلوحه خود قرار دهند .
Skip to content