پیام تبریک شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه بمناسبت میلاد فرحنده پیامبر اکرم و آغاز هفته وحدت

پیام تبریک مشترک شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
پیام تبریک شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی

✍️به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه طی پیامی مشترک میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفتند. متن پیام به شرح زیر است.

خداوند حق تعالی با آفرینش پیامبر مهر و اخلاق پایه وحدت و انس و الفت را در میان بندگانش قرار داد. پیامبر اکرم(ص) مایه فخر و مباهات جامعه بشری است چرا که خداوند حق تعالی وی را رحمت للعالمین نام نهاده است تا از طریق او بندگانش را مورد لطف و عنایات خود قرار دهد. وحدت و یکپارچگی ملتهای مسلمان جهان هدف اصلی و نهایی پیامبر رحمت و ختمی مرتبت (ص) بوده تا صلح و آرامش در جهان برقرار باشد.

ضمن بزرگداشت میلاد نبی‌اکرم‌(ص) و هفته وحدت که نشان از ذهن آگاه و هوشیار امام خمینی (ره) در برهه‌ای حساس از تاریخ بوده است، امیدواریم اتحاد و همدلی بین مسلمین سرلوحه فکر و عمل همه شهروندان قرار گیرد.

اینجانبان فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و سالروز میلاد خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمه‌للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر، حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت را خدمت تمامی مسلمانان جهان؛ ملت غیور ایران علی الخصوص مردم شریف و متدین شهر اقبالیه تبریک و تهنیت می‌گوییم .

Skip to content