پیام تسلیت سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)

‍ پیام تبریک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر
پیام تبریک مشترک سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه؛ با صدور پیامی شهادت امام جعفر صادق(ع) را از مصائب بزرگ جهان اسلام برشمرده و تاکید نمودند که اهتمام و سلوک همه ائمه اطهار(ع) بر آن است که اراده بشر را به ایمان و اعمال او را به نیکی و صلاح رهنمون سازند.
بسمه تعالی
 
پروردگارا ما را که داعیه تشرُّف به شرفِ مذهب جعفری داریم سعادتمند از آن فرما که در اعمال و گفتارمان پیرو صادقی باشیم که صادق آل محمد (ص) است.
امام جعفرصادق (ع) ششمین پیشوای شیعیان جهان و رئیس مذهب جعفری بود که در طول زندگی خود توانست شاگردان زیادی را تربیت کند و پایه های علمی مکتب شیعه را محکم تر نماید.
ایشان در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ گهربار اسلام، برای تبین جایگاه امامت، سال ها تبعید و اسارت را به جان خریدند و با بیان بلیغ و کلام فصیح خویش راه را بر توطئه دشمنان دین بسته و با تربیت شاگردانی شایسته، بقاء و استمرار دین مبین اسلام را تضمین کردند.به گونه ای که تا به امروز مراجع و علمای تربیت یافته در مکتب این امام همام نقش بسیار تعیین کننده ای در نشر و ترویج عقاید اسلامی بر عهده داشته و این فرهنگ پویا را حفظ کردند.
 
اینجانبان بیست و پنجم شوال سالگرد فراغ ششمین اختر تابناک ولایت و امامت، رئیس مکتب تشیع که در ترویح آیین اسلام و مذهب شیعه از هیچ تلاشی دریغ نکردند را به تمام شیعیان جهان و به  ویژه مردم شریف اقبالیه تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.
Skip to content