پیام تسلیت شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی گرامی باد
پیام تبریک مشترک شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

? به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه طی پیامی فرارسیدن ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین و یارانش با وفایش را تسلیت گفتند.

? متن پیام به شرح زیر است:

? بسم الله الرحمن الرحیم

? ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین محوری فرا می رسد و مسلمانان با چشمانی اشکبار در سوگ سرور و سالار شهیدان، بار دیگر درس صبر،تعهد و آزادگی را در مکتب انسان سازی عاشورا مرور می‌کنند. هر روز این ماه، فرصت بی نظیری برای تفکر در ماهیت قیامی است که بقای دین مبین اسلام را تضمین کرده و کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق، علیه باطل است.

? بدون شک امروزه ایستادگی و آزادی خواهان جهان برابر نظام سلطه و قدرت های استکباری تنها به مدد تأسی از فرهنگ عاشورایی قوت گرفته است.

? اینجانبان فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش را به حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، تمامی مسلمانان ، و آزادی‌خواهان، شیفتگان آن حضرت به ویژه شهروندان فهیم اقبالیه تسلیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد منان عزت ، سربلندی و سرافرازی روز افزون اسلام و مسلمین را مسئلت داریم.

Skip to content