پیام تسلیت شهردار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت هفته قوه قضائیه
پیام تبریک شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: متن پیام به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن ماه محرم، ماه حزن و اندوه اهل بیت و شیعیان و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را خدمت تمامی شهروندان محترم تسلیت می گوییم.

ماه محرم و عاشورا در فرهنگ اسلامی سرفصل ممتازی در تقابل جبهه حق علیه باطل است تا جایی که فرهنگ و نمادهای عاشورا و باورها و رویکردهای آن را می توان آیینه تمام نمای اسلام ناب محمدی(ص) که طلایه دار سعادت دنیوی و اخروی است دانست.

هر روز اين ماه، فرصت بی نظيری برای تفكر در ماهيت قيامی است كه بقای دين مبين اسلام را تضمين كرده وكامل ترين نمونه تقابل كفر و ايمان و مبارزه حق، عليه باطل است.

اینجانبان فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، تمامی مسلمانان، شیفتگان آن حضرت علی الخصوص شهروندان فهیم و حسینی شهر اقبالیه تسلیت عرض می نماییم؛ و از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را مسئلت داریم.

همچنین باتوجه به شیوع دوباره ویروس از عزاداران تقاضا می شود به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان شرکت نمایند

Skip to content