پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت شب های قدر و ضربت خوردن علی (ع)

«اطلاعیه»
پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت هفته معلم

همزمان با آغاز شب های قدر و فرا رسیدن شب ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت علی (ع) شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه با صدور پیامی ضمن یادآوری فضیلت این شب ها، شهادت مولای متقیان امیر مومنان علی (ع) را تسلیت گفتند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه : متن این پیام بدین شرح است
شب های قدر فرصت مغتنمی است برای روزه داران و بندگان تا بار دیگر دل‌های خود را از آلودگی‌های گناه زدوده و لحظاتی را در سایه بندگی و عبودیت، به بازسازی درون و رسیدن به خلوص معنوی و توفیق توبه به درگاه الهی سپری کنند.
امام رضا (ع) در فضیلت این شب ها، می‌فرمایند: « خداوند در شب قدر آنچه را که از این سال تا سال بعد پیش خواهد آمد، مقدّر می‌فرماید از زندگی یا مرگ، از خوب یا بد، پس آنچه خداوند در این شب مقرر می‌کند، به حتم واقع خواهد شد».
اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ‌مرد تاریخ حضرت علی (ع) زیر باران رحمت “لیله القدر” می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است دست ‌یابیم.
اینجانبان ضمن آرزوی توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق برای مردم مؤمن و شریف اقبالیه در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، ایام شهادت حضرت علی ابن ابی طالب (ع) را به تمامی هموطنان و عاشقان و سوگواران آن حضرت تسلیت و تعزیت می‌گوییم.
امید است که در پرتو پر فروغ کردار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن بزرگ مرد در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیقات روزافزون دست یابیم

Skip to content