‍ پیام تبریك شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اكرم‌(ص)

پیام تبریک شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
 شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه طی پیامی میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را پیشگاه امام عصر(عج) و  عموم مسلمانان تبریک گفتند.
متن پیام به شرح زیر است
میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، پیامبر صلح و دوستی، عدالت و مهربانی و فرا رسیدن هفته وحدت را به همه مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.
بی‌شک پیامبر رحمت در سیره و سلوک، اخلاق و معنویت را در جامعه اسلامی اعتلا بخشیدند و وحدت و همدلی را بین مسلمین در پرتو چنگ زدن به حبل‌الله، چراغ راه هدایت قرار دادند.
تدبیر خمینی کبیر (ره) در نامگذاری هفته وحدت، حرکتی عظیم و دشمن شکن در راستای اتحاد و یگانگی امت اسلامی و خنثی کننده نقشه‌های شوم استعمار و استکبار بود که همیشه درصدد تفرقه و نقاق در بین امت اسلامی بوده و هستند.
در این برهه حساس همه وظیفه داریم با تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص) برای تحقق هرچه بیشتر وحدت مسلمین، حفظ کرامت انسانی، تقویت صلح و مودت مسلمانان اقدامات عملی را تبیین کنیم تا توطئه های بدخواهان امت اسلامی خنثی گردد.
ضمن بزرگداشت میلاد نبی‌اکرم‌(ص) و هفته وحدت که نشان از ذهن آگاه و هوشیار امام خمینی (ره) در برهه‌ای حساس از تاریخ بوده است، امیدواریم اتحاد و همدلی بین مسلمین سرلوحه فکر و عمل همه  شهروندان قرار گیرد.
Skip to content