‍ پیام تبریک رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری اقبالیه به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار
‍ رئیس و اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری اقبالیه در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند

در متن این پیام آمده است

هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا با تفکرو تعمق و اندیشه یادی از جانفشانی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام  کنیم که در روزهای دفاع مقدس با بهره گیری از خلوص نیت ، ایمان ، جوانمردی و پایمردی بعنوان پرچمداران نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث صلابت و اقتدار امروز  کشورمان شدند.
امروز ما میدانی شهدا و رزمندگان آنچه را که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند تا آیندگان ببینند که ایران اسلامی چگونه توانسته است در مقابل قدرتهای بزرگ جهان با تکیه بر سلاح ایمان قد علم کند.
و بدون تردید باید عنوان کرد که روزهای دفاع مقدس تجربیات فراوانی را به ما آموزش داشت که همواره این تجربیات توانسته است پس از ۸ سال جنگ تحمیلی هر روز ما را قدرتمند تر کند و از گردنه های سخت عبور دهد که می توان به کمک رسانی های مردم و مسئولان در مواجه با بلاهایی همچون سیل ،زلزله و حتی ویروس منحوس کرونا(  که یادآور  شور و شعف مردم در روزهای دفاع مقدس بود) اشاره کرد.

امروز دفاع مقدس همان دفاع از اقتدار ایران اسلامی است لذا بر همه ی ما واجب است با تکیه بر رهنمودهای داهیانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت نماییم و مسیر توسعه و پیشرفت را به معنای کامل طی نماییم .

اینجانبان بر خود وظیفه می دانیم فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را بر تمام ایثارگران ، جانبازان ، رزمندگان ، نیروهای انتظامی و نظامی ، سپاه و بسیج و همه مردم به ویژه شهروندان فهیم شهر اقبالیه تبریک و تهنیت عرض نماییم.

Skip to content