‍ پیام تبریک مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اقبالیه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد حضرت امام خمینی (ره)

پیام رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار اقبالیه به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا
پیام تبریك رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار اقبالیه به مناسبت حلول ماه مبارك رجب

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار اقبالیه در پیامی، به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد حضرت امام خمینی (ره) و روز خجسته زن و مادر را به همه زنان و مادران ایران زمین تبریک گفتند.

«انا اعطیناک الکوثر»

بیستم جمادی الثانی ، سالروز ولادت با سعادت اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت ، اسوه تقوی و معنویت «حضرت فاطمه زهرا (س) » یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

حضرت زهرا (س) والاترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد و تعالیم ایشان بهترین الگوی مطلوب زنان است. بانوان این مرز بوم که در مکتب آن حضرت پرورش یافته‌اند بلند پروازان قله‌های رفیع ایمان و معرفت تند و زیباترین شکوفه های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و به بار نشاندند.

اینجانبان میلاد مسعود حضرت زهرای مرضیه(س) و تولد با سعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و روز خجسته زن و مادر را به همه زنان و مادران ایران زمین به ویژه بانوان همکار در شهرداری اقبالیه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

Skip to content