همکاری شهروندان و اصناف در اجرای عملیات مقابله با کرونا بسیار خوب است
واحد های صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شدند.

مدیر فناوری اطلاعات شهرداری اقبالیه از راه‌اندازی سامانه شهروندسپاری خبر داد.

در حال حاضر ۶۰ درصد درخواست‌های شهرسازی متعلق به استعلامات از دفترخانه‌ها و بانک و نقل و انتقال است که با عملیاتی شدن فاز اول سامانه شهروندسپاری، بخشی از این درخواست‌ها به صورت غیرحضوری و از طریق این سامانه انجام می‌شود.

در فاز نخست این طرح برای  پاسخ استعلامات مرتبط با ادارات و دفترخانه‌هاست، یعنی شهروندان باید درخواست خود را به شهرداری ارائه دهند، سپس یک گواهی برای آن صادر می‌شود که پاسخ استعلام آن ارگان یا دفترخانه است.

مدیر فناوری اطلاعات شهرداری اقبالیه عنوان کرد: اکنون این فرآیند آنلاین انجام می‌شود بطوریکه  شهروندان در سیستم ثبت نام می‌کنند و درخواست در سامانه ثبت می‌شود و مراحلش در سیستم شهرسازی به صورت آنلاین گردش دارد و نیازی به مراجعه حضوری شخص درخواست کننده نیست در نهایت گواهی استعلام به شکل آنلاین صادر شده و در اختیار وی قرار می‌گیرد.

همچنین در سامانه خدمات اینترنتی شهرسازی یک قابلیتی فراهم گردیده است تا گواهی‌هایی که صادر می‌شود دارای شماره درخواست، شماره الکترونیکی و یک بارکد باشند، شماره الکترونیکی بخش تصدیق گواهی دارد که اصالت گواهی به آن دستگاه و شخص نشان داده می‌شود و مشخص است که شهرداری آن را صادر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات شهرداری اقبالیه تصریح کرد: امکان صدور پروانه، عدم خلافی، پایان‌کار، تمدید پروانه و مجوز توسعه بنا در فاز دوم پروژه اجرا می‌شود.

هدف از راه‌اندازی سامانه ارائه خدمات غیرحضوری، تسهیل، شفاف‌سازی در کار و تامین رضایت شهروندان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02833411768 تماس حاصل فرمایید.

لینک سامانه شهروندسپاری اقبالیه

امکان ثبت دیدگاه بسته شده است