- نظارت بر کلیه هزینه ها و معملات شهرداری و نگهداری حساب هزینه ها و همچنین نظارت بر اعتبارات هزینه شده واحدها
- احصاء و بروزرسانی حسابداری قیمت تمام شده فعالیت ها و خدمات شهرداری جهت ارزیابی عملکرد وتصمیم گیریهای مدیریتی
- نظارت برانجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات بودجه مصوب قبلی طبق مقررات مالی شهرداریها
- تهیه برنامه عملیات مالی و هماهنگ ساختن وظایف دربرنامه مذکور
- تهیه گزارشهای مالی و تفریغ بودجه و ترازنامه سالانه شهرداری و بررسی وتأیید آنها
- اقدامات لازم بمنظورنگهداری حسابها و هزینه و نظارت درممیزی و رسیدگی به لیستها و اسناد هزینه
- بررسی عملکرد مالی کلیه واحدهای تابعه شهرداری و مراقبت در حسن گردش امورمالی وحسابداری آنها
- نظارت در حفظ و نگهداری کلیه اموال و دارائیهای شهرداری
- اقدام درانجام تعهدات مالی درحدود و اعتبارات بودجه جاری مصوبات طبق مقررات و آئین نامه ها و دستورالعملهای مالی
- تأمین کالا و ملزومات مورد نیاز واحدهای تابعه شهرداری
- اقدام درکنترل و تطبیق کالاهای خریداری شده با صورت وضعیت قبوض و حوالجات انبارها
- برنامه ریزی بمنظور شناسایی نقاط ضعف عملیات مرتبط با وصول عوارض و درآمدهای شهرداری
- نظارت بر تعیین و تخصیص اعتبارات و ابلاغ آنها جهت اجرا
- نظارت برجذب بهینه اعتبارات درطرحهای مصوب
- طراحی و اجرای مدلهای مدیریت عملکرد جهت تخصیص بهینه اعتبارات بین طرح ها ، برنامه ها و اهداف کلی برنامه های چشم انداز توسعه
- نظارت بر حسن اجرای صحیح دستورالعملها و بخشنامه های مربوط به بودجه درکلیه واحدهای مربوطه
- برآورد کلیه منابع درآمد بالقوه و بالفعل شهرداری و پیشنهاد نحوه تخصیص آنها به فعالیتهای مختلف
Skip to content